IZOBRAŽEVANJE
28th September 2018
Usposabljanje v okviru projekta Doorson E-tujina

V podjetju Doorson d.o.o. smo se jeseni 2017 prijavili na Javni razpis E-POSLOVANJE 2017-2018, ki ga sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Uspešna prijava nam je omogočila črpanje nepovratnih sredstev za izvedbo aktivnosti digitalizacije poslovanja na tujih trgih.

Ena izmed sofinanciranih aktivnosti je bila tudi izvedba usposabljanj, katerih namen je krepitev kompetenc zaposlenih v podjetju Doorson d.o.o. na področju digitalizacije poslovanja. Zunanji izvajalec, Luminet, Janez Hudrap s.p., je na sedežu našega podjetja izvedel tri delavnice na temo service assistant, upravljanje s spletnimi stranmi in na temo rokovanja s spletnim kalkulatorjem product line 300.

 

Izobraževanje – Service Assistance

Rdeča nit izobraževanja je bil pomen digitalizacije podjetja s ciljem povečanja prodaje na tujih trgih. Udeleženci izobraževanja so spoznali primere dobrih praks doma in po svetu, hkrati pa so se na konkretnem primeru naučili kreirati digitalno marketinško strategijo. 

Izobraževanje – spletne strani

V okviru omenjene teme se je 9 zaposlenih v podjetju Doorson, ki so aktivni predvsem na področju marketinga in prodaje, urilo v rokovanju s spletnim editorjem, ki je del novih spletnih strani, spoznavali pa so tudi zakonitosti spremljanja analitike spletnih strani.

Spletni kalkulator product line 300

Ker je kalkulator pomemben doprinos k digitalizaciji podjetja Doorson, smo izbran sklop izobraževanja namenili spoznavanju slednjega in pozornost namenili urjenju v uporabi zalednega sistema kalkulatorja.

Z izvedbo izobraževanja smo nedvomno pripomogli k zasledovanju cilja Javnega razpisa. Z novimi znanji bodo namreč člani ekipe Doorson lažje pripomogli k povečanju možnosti predstavitve dosežkov, proizvodov in storitev podjetja Doorson mednarodni poslovni javnosti ter tako pripomogli k povečanju možnosti poslovnega sodelovanja s tujimi kupci in poslovnimi partnerji. Posledično pa bodo nedvomno pripomogli k povečanju mednarodne konkurenčnosti podjetja ter prispevali k zvišanju stopnje internacionalizacije podjetja Doorson d.o.o.